مصاحبه آرشیو خبر ها
احساس فوق العاده ای از بازگشت به میادین دارم

احساس فوق العاده ای از بازگشت به میادین دارم

مارکو پیاتسا از احساس فوق العاده اش در مورد بازگشت از مصدومیت می گوید. او به دیدار روز یکشنبه بانوی پیر در مقابل لاتزیو خوشبین است و امیدوار است نیم فصل دوم موفقی را در یوونتوس سپری کند

 

پس از سه ماه دوری از میادین، پیاتسا اکنون به ترکیب تیم بازگشته است. او در نیم ساعت پایانی بازی های بیانکونری مقابل آتالانتا در جام حذفی و فیورنتینا در سری آ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

 

بازی های مهمی در سال 2017 پیش روی بانوی پیر قرار دارد و پیاتسا امیدوار است بتواند نیم فصل موفقی برای او و باشگاهش رقم بخورد.

 

ستاره ی جوان تیم ملی کرواسی دیروز مصاحبه ای با کانال تلویزیونی یوونتوس انجام داد که می توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

بازگشت دوباره...

 

من اکنون در فرم خوبی قرار دارم و از این که به میادین بازگشته ام احساس فوق العاده ای دارم. پای من اکنون درد نمی کند و حالا باید سخت تلاش کنم که در بهترین شرایطم برای بازی ها قرار بگیرم.

 

هدف برای بهتر شدن...

 

شنیدن تعاریفی که سرمربی اخیراً در مورد من گفته است طبیعتاً به من احساس غرور می دهد و من هر روز در حال تمرین کردن هستم تا اطمینان حاصل کنم که می توانم در دیدارهای مختلف به میدان بروم و بتوانم تا جایی که امکان دارد بازی کنم.

 

نگاهی به دیدار بیانکونری و بیانکوچلستی...

 

بازگشت به پیروزی به بهترین نحو ممکن در این دیدار پایان هفته بسیار مهم است. ما در مقابل هوادارانمان بازی خواهیم کرد که همواره جو خارق العاده ای در ورزشگاه رقم می زنند و به ما کمک می کنند تا به انگیزه لازم برای حرکت رو به جلو دست پیدا کنیم. باید بر روی توانایی های اصلی خود متمرکز شویم و به بهترین نحو برای بازی آماده شویم و در نهایت به برد دست پیدا کنیم. می خواهیم این فصل دوباره اسکودتو و کوپا ایتالیا را از آنِ خود کنیم و تا جایی که امکان دارد در رقابت های لیگ قهرمانان پیش برویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: